torsdag 10 november 2011

Faster igen..


Har varit dålig den här veckan o bara vilat under dagarna innan jag börjat jobba. Ska jobba sista kvällen idag o känner mig så jäkla risig, blir till o knapra piller ikväll igen så att inte öronen ska sprängas=/

Något roligt är ju att jag blev faster igen igår=D, till en liten flicka som jag tror ska heta Ottilia, det är iaf så som det har låtit på Elin=). SÅ himla roligt med en till liten tjej, det hade ju självklart varit roligt med en pojk oxo, men det är något speciellt med flickor=).
Ska bli så himla roligt o träffa den lilla kraken, men jag måste nog vänta några dagar eftersom jag är förkyld=(

Här är hon iaf på BB..såå himla liten.. Så nu har man ännu en liten tös att älska så hjärtat spricker..hur ska man orka!!??=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar