torsdag 16 februari 2012

Workout..

Tänkte igår att i morrn, imorrn då jäklar ska jag ta itu med det här med maten o allt så att jag kommer i form riktigt till sommaren. Ska man stå brud så vill man ju se riktigt bra ut o då är det väl på tiden o börja nu eller hur?
Men..efter att inte haft någon ork till att göra en vettig frukost, sedan falla för frestelsen att äta upp de tre sista dammsugarna som var kvar sen tisdagen....så, bestämde jag att vi tar det där med maten o ett riktigt träningsschema på måndag.=P
Tränar gör jag ju redan, tre gånger i veckan. Har ju tränat styrketräning med Peter nu sedan mitten av november. Det är tänkt att jag ska tävla inom styrkelyft framöver någon gång, men lite osäkert om när.
Men det går framåt iaf; tog 100 kilo i mark senast(tror jag klarar 105 utan problem), benböj har jag varit upp på 100 kilo oxo, men med lite hjälp..men det kommer.=) Bänkpressen känns lite sämre, men jag tar 50 kilo nu o har känt på 60, så jag är väl på gång där med=)
Trots min dåliga start på dagen, karaktärsmässigt, så var jag iaf iväg på gymmet en sväng o sprang o gick i en halvtimme..alltid något!=)
Men nu lockar soffan o älsklingen..=)
.
Man kan ju drömma..=P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar