onsdag 22 februari 2012

Snurrig..


Det är lite såhär jag känner mig just nu. 
Hade svårt o sova i natt pga tankar som snurrar runt runt o som jag inte vet svaret på. Jag har ingen aning om vad jag ska göra o jag kan inte skriva om det här heller..
Ska åka o träna om två timmar, får försöka träna bort lite frustration då. Idahg är det bröst o axlar som gäller.
Elin ska med o träna idag, alltså min svägerska. Ska bli riktigt kul. Ottilia kommer oxo vara med, men hon kommer o ligga o titta på ifrån bärstolen såklart. Lite enklare o ha henne med än Vilda som kan springa omkring=). Jag var barnvakt åt dom igår förresten, första gången som jag är barnvakt på riktigt tror jag. "Shame on me", men jag har ju alltid fått lite panik över sånt. Men det gick bra iaf.
Men trots att jag älskar dessa ungar så otroligt mycket så känner jag inte nånstans att jag vill ha egna. Är jag så konstig som alla som hör det får mig att känna?

1 kommentar:

  1. Hej!! Jag är en "anonym" läsare som hamnade på din blogg av en slump.Ville bara säga att det är fler än du som känner som du gör ang att inte vilja skaffa barn så du behöver inte känna dig konstig!! =)

    SvaraRadera