tisdag 6 november 2012

Halloweenfest..

I lördags hade vi Halloweenfest på klubben i Jättendal..jag var utklädd till dödsängel kvällen till ära, älskar mina svarta vingar=P..(bilden är från min Instagram..heter podollskan btw om nån är intresserad av o följa=D)
Jag o Kim, som var sexy nurse=P, hade åkt dit dagen före o pyntat lite med spindelväv o pumpor...kolla vad hård jag försöker se ut =P

 ..här är en liten titt på hur det såg ut, ganska tacksam lokal o dekorera med alla dödskallar som redan finns=P
Här är en annan bild från IG(podollskan ni vet=P) på våran dukning som vi gjorde, lite spindelväv, svarta plasttallrikar, små glittriga pumpor o värmeljus o halloweenservetter såklart..kostade inte mycket alls men såg rätt bra ut ändå=)
 Söta lilla Maja var på plats o undrade vart alla spindlar fanns=P
Här har vi Nurse Kim igen, som var jäkligt läcker eller hur=) I bakgrunden ser ni Maja o hennes pappa Telis=)
Dödsängeln har ingen puls...=O!!!haha..älskar Kims min=P
Peter var scary butcher..lämpligt eftersom vissa kallar han för slaktarn i vanliga fall(han jobbar som styckmästare)
Instagrambild på mig o min karl!=D Snyggt va??=P
Peters systerdotterWilma tog kvasten o flög förbi o vann ett hederspris för sin outfit=)
Vi hade gjort en "tron" på scenen för typ djävulen eller nåt sånt..haha... 
   O så hade vi The Flintstones..Peters dotter o hennes kille var ju så söta,trots Robins gnäll över peruken..=P Elin hade sytt kläderna själva o gjort halsbandet..o dom vann pris för bästa outfit tack vare hennes ansträngningar=)
Kul hade vi=D
 Emil o Dessan dök upp som polis o mentalpatient.. 
 O här har ni mig i konstig grimas o min svägerska Elin som var rätt läskig o väldigt..blodig=P 
Ännu en haha
Det dracks en hel del..
 ..o en del mys framför brasan..

 Piraterna som var sjukt fina, var Peters äldsta dotter Ida o hennes kille Jimmy..såå bra=)  
 Nice=P 
 Gruppbild=P 
 Elin o Sampsa hade köpt lika linser o var nästan lika läskiga..
..men Sampsa var ju snäppet värre innan han bytte ut sin vita blodiga tröja..Walking dead for real=P
 ....här rockar de bakom bardisken=P 
 Mest otippade o absolut gulligaste gästen på hela kvällen var den härlilla rackaren som smög omkring utanför klubben o letade mat, han fick smaka lite rester=) Så himla fin var han o ovanligt oskygg!=)

Ja det var det lilla jag hade..=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar