måndag 29 oktober 2012

Size zero?? Hell no!!

Ja men godkväll..  
Sakta men säkert håller jag på att redigera alla bilder som liksom hamnat på efterkälken då min dator på skolan har krånglat o varit extremt långsam..
Det jag tänker visa, är några bilder på mig själv som jag oxo tagit själv i studion på skolan. Anledningen bakom det hela är att jag det senaste året har gått upp 13 kilo(!!) o väger nu dryga tio kilo för mycket o är en bra bit över gränsen till överviktig enligt BMI. 
Jag ville väl visa att man kan se bra ut naken trots tio kilos övervikt o att man faktiskt får vara nöjd med sin kropp så pass att man visar upp den såhär, trots extra kilon lite här o där.
Sen ska jag vara ärlig o säga att jag SKA försöka komma i form igen, få kroppen o bli lite fastare igen, även om jag tycker att jag ser rätt bra ut ändå så vore det kul o komma i 
något annat i sin garderob förutom tights o strumpbyxor=P.
Ja, men så här har ni mig i bara mässingen o jag har inte redigerat bort nå fett bara så ni vet..haha










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar