måndag 8 oktober 2012

Möten...

Det är långt mellan gångerna här på bloggen, jag som skulle bli mer aktiv=P Men det hela beror på att jag har varit så less o sitta framför datorn(trodde jag aldrig skulle hända=P). Men vi sitter framför datorerna o redigerar bilder osv o jag blir så less på o titta på allt jag knäppt plus att göra något mer framför den här burken. Men samtidigt så känner jag att jag vill, jag har ett sug efter att skriva o att visa upp vad jag gör osv..fråga mig inte varför för jag har ingen bra förklaring...det bara är så jag är.
Men iaf, så nästa hängningsbild har o göra med "möten mellan människor" o jag sitter nu o väljer bland mina bilder som jag tog i helgen o jag är lite kär i allihop o har väldigt svårt o välja...=/
Jag passade nämligen på att ha med kameran i helgen, då vi var på klubben. käkade middag o umgicks alla i klubben o delar av familjerma. 
Tänkte att det borde vara ett perfekt tillfälle att få till nån bra "mötesbild" o tänk så rätt jag hade haha...
Här är dom jag funderar på...

 
 
Den blonda lilla tjejen heter Maja o det är hennes pappa som hon kramar på i första bilden. Sen är det mina brorsdöttrar, Vilda är den som är med mest o Ottilia är hon i randig mössa=) Sen har vi min storebror Tias på sista bilden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar