fredag 12 oktober 2012

Min musa..

Tänkte visa två bilder jag knäppt på min fina vän Elif den här veckan, då vi börjat med studiofoto.=) Den första bilden är från första dagen i studion då vi höll på o leka o testa lite olika ljus osv. Så drog hon på sig sin sjal o det blev ju bara så fantastiskt, lite madonna/ikonliknande=). 
Den andra bilden är det jag som stylat henne som min favoritkonstnär/inspirationskälla Frida Kahlo. Hon lyckades verkligen med att fånga attityden som man ser på många foton av Frida. Bearbetade den rätt mycket i Ps för att få den att se ut som om den är tagen på den tiden hon levde. Älskar dom båda två o jag tror nog att Elif kommer att få fortsätta vara modell åt mig lite då o då...just nu känns hon som min musa=D
Om nån inte vet vem Frida Kahlo var kolla in här=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar