lördag 7 juli 2012

TGIF..

Igår åkte jag in till Kim för att fira hennes semester=) Vi satte oss ut på hennes altan o njöt lite av eftermiddagssolen. Diesel var ju oxo med såklart=)
DSC_0092[1]
Kallt vin med jordgubbe..mums=P
DSC_0090[1]
Söt som få..
DSC_0096[1]
Radarparet.. <3
DSC_0105[1]
Då vi gick ner mot stan, så såg vi den här lilla krabaten..
DSC_0110[1]
Väl framme på Manis så tog jag mig en "Bortamatch" o Kim tog ett "Slagskott"..vilka jäkla namn på drinkar=P
DSC_0112[1]
Glad semestertjej..

DSC_0114[1]
O här är vi..
DSC_0115[1]
Träffade på Thony som jag jobbade med på Aven, väldigt go o trevlig..Vi pratade dåliga chefer, att jag saknar alla på jobbet o framtida planer..
DSC_0120[1]
Plötsligt hörde jag ett bekant muller o vände mig om..mycket riiktigt, det var älskling o alla från klubben som kom farande..
DSC_0117[1]
Vi satt kvar på Manis hela kvällen o det blev fler "bortamatcher" för min del..sen vid ett tror jag klockan var så hoppade jag på bakom älsklingen på hans hoj i min lånklänning o så for vi hem.
Trevlig fredagskväll var det=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar