tisdag 17 juli 2012

Lördagen..

I lördags satt vi hemma hos Jocke o förfestade innan vi skulle till SixPack Mc här i stn på deras sommarfest. Elin skjutsade mig o Kim o stannade en liten stund för att surra lite. Lasse o Arbo kom på hojarna efter ett tag.
 Älsklingen var ju redan på plats <3
 O Elin hade barnen med sig men bara Ottilia var vaken o fick följa med in. Här med Kim=)
 Goa <3
 Arbo var glad, trots bakis sen dagen före..
 Radarparet Lasse o Arbo=P
 O jag o min älskling..
 ..som jag ibland måste dela med mig av..haha

 Jag o Jocke, som är ny i klubben, lekte lite med kameran=)
 Den här bilden blev ju inte världens bästa men jag gillar den ändå=P Arbo, Peter, Stefan o Lasse..man kan ju tro att Stefan väntar barn med tanke på Lasses hand=P
 Vi hade även en gammal Hudikbo på besök..
 ..nämligen Jerry..
 Han har ju Kartellen signad i sitt skivbolag o har ju gjort några låtar med dom o passade på att uppträda på hemmaplan..
 ..han fick komp utav Arne..
Jerry var sjukt nervös innan, men gjorde det bra ändå=) 
 ..strongt o rappa på en mcfest=) 
 Hello..jag var bra nog i gasen o riktigt glad..=P
 Lasse var nog mest bara glad=)
 Djupa diskussioner..
 Tre grabbar kom upp ifrån Bollnäs för första gången..
 Jockes brorsa Pepps(tv) var oxo med under kvällen..o här har ni ett härligt gäng med han , Arbo , Kim o Natalie=D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar