fredag 23 mars 2012

Min älskade lilla Satan..

Har verkligen stått still med fotograferandet ett bra tag nu, alldeles för länge egentligen. Men den här veckan var jag iväg o köpte mig en ny kamera, det blev en Nikon(även om jag funderade på att byta till Canon), men känner mig rätt hemma med Nikon ändå. 
Modellen jag köpte är en D5100 o hittills är jag jättenöjd! Den är mycket snabbare än min D60, lättare, har fler megapixlar, skarpare display, jag kan filma med den...det är bara bra grejer alltså=D 
Så idag, för att komma tillbaka i mina fotograferande vanor, så har jag paparazzat min lilla kisse, Satan=). Nu har jag ju kört bilderna i Poladroid-funktionen så man ser inte så mycket av just min kameras bildkvalité.
Men här är min lilla älskling iaf..=)
Förresten=), i morrn bitti klockan 07.20 drar jag ner till Sthlm över dagen...varför?? Jo, jag har anmält mig till en fotokurs på Folkuniversitetet. Den börjar i morrn klockan tio o håller på till halv fem o sedan är den även nästa lördag. Ser verkligen fram emot detta=D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar