tisdag 30 augusti 2011

Me, myself and I...


Så det var dags för mig att starta en ny blogg. Jag skrev en annan blogg i lite drygt tre år, där jag var väldigt personlig o lämnade ut stora delar av mina privata tankar o känslor utan en tanke på konsekvenserna. Nu blev det som tur var inga större konsekvenser, mer än ett par missförstånd då o då o ett par oroliga vänner. Men den här gången, i den här bloggen ska jag försöka hålla mig mer till bilder o mindre text(med tonvikt på försöka) Känner jag mig själv rätt så dyker det nog upp självutlämnande inlägg även här, där jag vrider o vänder på mig själv, mina tankar o mina känslor...men då får det väl helt enkelt vara så då.
Nu till vem jag är..
Jag är en tjej som anser att man är inte äldre än vad man gör sig o tycker lite synd om dom som säger sig vara för gammal för vissa saker, tänk vad mycket roligt de missar!
Jag älskar film o vackra scenografier, men kan lätt analysera lite för mycket istället för att bara tycka att "det är en bra/dålig film". 
Mode är något som fascinerar o intresserar, men jag klär mig efter dagens humör o blandar gärna mönster o kulör (hoppsan ett litet rim=P)
Foto är något jag börjat älska mer o mer o jag börjar med att visa några självporträtt jag tagit nyligen..
Djur står mig nära, katter framförallt. Tror nog jag kommer att förbli barnlös, men en katt kommer jag att ha, ja kanske till o med en hel drös..(ett till rim, ibland kan jag bara inte låta bli=P)
Namnet Betty, eller Bettie som jag blev tvungen o stava det eftersom det andra var upptaget, kommer från min älskling som kallar mig det för att han tycker jag är lite lik Betty Boop=P. 
Det var lite om vem jag är o här kommer några självporträtt som sagt o jag hoppas ni vill följa mig i den här bloggen framöver..






Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar